تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور
سرخط خبرها

معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی

  • کد خبر: ۲۱۸۰۵۰
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی
مسئول اجرای طرح سلامت نوروزی از معدوم‌سازی حدود ۵۰۰ تُن مواد غذایی فاسد در قالب این طرح خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جعفر میعادفر در جلسه بررسی طرح سلامت نوروزی که در ستاد سازمان اورژانس کشور و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: از چندماه پیش هماهنگی‌های درون و برون سازمانی با معاونت‌های وزارت بهداشت و سازمان‌های مرتبط با حوزه سلامت جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز انجام شده است.

وی افزود: از ۲۴ اسفندماه و همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی، در اورژانس پیش بیمارستانی، بیش از ۲۰۴ هزار تماس برقرار و منجر به ۱۱۶ هزار مورد بستری و انجام حدود ۸ هزار عمل اورژانسی شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: تیم‌های بهداشتی که فعالیت خود را از ۱۵ اسفند شروع کرده‌اند تا روز گذشته حدود ۴۶۲ هزار مورد بازدید از رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی داشته‌اند و حدود ۵۰۰ تُن مواد غذایی فاسد، معدوم و هزار و ۵۰۰ مورد پلمپ نیز صورت گرفته است که همه این اقدامات نشان‌دهنده نظارت‌های جدی است.

میعادفر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را در ایام نوروز به مردم ارائه دهیم و از مردم نیز می‌خواهیم در سفر‌های نوروزی به توصیه‌های اورژانس برای کاهش حوادث ترافیکی، توجه ویژه داشته باشند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->